2015. december 12., szombat

Sajtos bundáskenyér olaj nélkül


bundi


Sajtos, bundás kenyér, egyenesen a sütőből



8 szelet szikkadt szelet kenyér

4 darab tojás

körülbelül 8-9 evőkanál tejföl

só, bors, fokhagyma

15-20 dkg reszelt vagy szeletekre vágott sajt (trappista, füstölt, lehet fele-fele arányban is)



Végy egy tepsit, béleld ki sütőpapírral – én ezt a lépést elfelejtettem, de nem lett belőle nagy gond, a lecsorgó tojás feljön a kenyérrel, ha kész az étel.

Rakj rá annyi szelet kenyeret, amennyi kitölti, ez nálam 8 szeletre jött ki.

Nagy tálba üss négy tojást és kanalazd rá a tejfölt, sózd, borsozd és szórd meg fokhagyma porral vagy zúzott fokhagymával.

Merőkanállal borítsd be a kenyérszeleteket a tojásos tejföllel, nem baj, ha lecsurog. Halmozd rá a sajtot, én nem reszeltem őket, simán szeletenként raktam a kenyerekre, jól beborítva őket.

180 fokon előmelegített sütőben süsd 15 percig, amikor már jól rásült a sajt a tetejére, akkor elzárhatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése