2014. december 7., vasárnap

Rizslisztes fordított süti és piskótatekercs

Fini süti:

Egy teflon tepsit (a legkisebbet) kikentem olívaolajjal, és bekentem az alját 1 kanál mézzel. Beleszeleteltem 2 banánt
és 1 almát, szépen karikára, majd 3 tojásból és 3 kanál rizslisztbõl édesítõvel piskótatésztát kevertem, amit fahéjjal és õrölt szegfûszeggel ízesítettem, aztán jól ráöntöttem a mézes gyümölcságyra. 200 fokos sütõbe 15 perc alatt sült meg, utána fordítva tálcára borítom,

Piskóta tekercs:
Hozzávalók: 3 tojás, 100g szõlõcukor vagy édesítõ ízlés szerint, 100g rizsliszt, 1 kávéskanál sütõpor. További
hozzávalók: 100g csökkentett zsírtartalmú margarin, 100g szõlõcukor vagy ízlés szerinti édesítõ, 2 evõkanál diabetikus
gyümölcsíz, 1 ek. kakaó, 100 g darált dió.
Elõször a tojásból, cukorból vagy édesítõbõl, sütõporból és rizslisztbõl piskótát sütünk. A megsült piskótát összemorzsoljuk a további
hozzávalókkal. Egy fóliát megszórunk kókusszal és rákenjük a gesztenye vagy csoki krémet. Rásimítjuk a piskótás
masszát, és óvatosan feltekerjük. 1 napig hûtõbe állni hagyjuk.
Fahéjas- almás vagy ami étrend szerint belefér Palacsinta:
2 tojás, 100g rizsliszt, csipet só, 2 kanál szõlõcukor vagy édesítõ, 4 dl 0,1-es tej.
A tojásokat kikeverjük a rizsliszttel, sóval, édesítõvel vagy szõlõcukorral és tejjel. Olivával megkent palacsintasütõbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése