2014. július 16., szerda

Bögrés házi túrós-barackos lepény!

Bögrés házi túrós-barackos lepény!

barackos túrós lepény

Sárgabarackkal is tökéletes lehet, vagy esetleg málnával. Szóval nyugodtan próbáljátok ki más gyümölccsel is, szerencsére a túró ilyen gyümölcsbarát.:)
Hozzávalók: (1 bögre 2,5 dl)
1,5 bögre rétesliszt
fél csomag sütőpor
1 citrom reszelt héja
50 dkg túró
4 darab nektarin (puhább, édesebb, a héját nem szedtem le)
2 csomag vaníliás cukor
1 bögre porcukor
10 dkg vaj
2 dl tej
2 tojás
1. Egy keverőtálban összekeverjük a lisztet, sütőport, a porcukrot, vaníliás cukrot és a citrom reszelt héját, majd a tejet és a tojást is hozzáadjuk. Csomómentesre kevertem. Közben a vajat felolvasztottam, majd amikor langyosra hűlt, akkor a keverékhez adtam.
2. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral (a kisebb tepsi, nem az, amit a sütőhöz adnak) majd beleöntöttem a tészta felét.
3. Rámorzsoltjuk a túrót, majd a darabokra vágott nektarinnal is megszórjuk. Utána egyenletesen eloszlatom a maradék tésztát a tetején. Nem kell, hogy mindenhova jusson.
4. 180 fokra előmelegített sütőben kb 35-40 percig sütjük. Langyosan a legfinomabb!bögrés barackos túrós

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése