2014. július 26., szombat

Málnás, mindenmentes tejespite

Hozzávalók: (20×20-as formához)paleoclafuti_6588

13 dkg rizsliszt
5 dl kókusztej
(nálam a híg,
papírdobozos verzió!)
7 dkg nyírfacukor
(nálam picit több volt)
2 nagy tojás
1/2 vaníliarúd
15-20 dkg málna
+ csipet só (nálam)
+ 1 ek kókuszolaj

A tojásokat kikeverjük a cukorral, hígítjuk a tej egy részével, majd hozzáadjuk a szárazanyagokat, fűszereket és csomómentesre keverjük. Végül a maradék tejjel folyósra higítjuk.
Én az edényemet kikentem kókuszolajjal, az eredeti recept szerint sütőpapírral béleljük (talán úgy szebben tudtam volna kiszedni az edényből, de féltem, hogy nagyon beleragad).
A sütőtál aljában szétosztjuk a megmosott, lecsepegtetett málnaszemeket majd ráöntjük a tojásos keveréket.
170°-ra előmelegített sütőben, pontosan 40 perc kell neki, hogy megfelelő állagúra dermedjen.
Teljesen kihülve szeletelhető.
Engem leginkább egy sült (tömörebb) pudingra emlékeztete az állaga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése