2015. április 21., kedd

Cukkinis pite

0,5 csomag leveles vajas tészta (mirelit) vagy a Pite tészta
2 db kicsi cukkini
15 dkg roquefort sajt
3 ek vaj
1 ek liszt
2 dl tejszín
só, bors
szerecsendió
kakukkfű
1 tojás
A tésztát kinyújtottam, és a sütőpapírral bélelt piteformába fektettem.
A cukkinit a nagylyukú reszelőn lereszeltem, besóztam, hagytam pár percig állni, majd kinyomkodtam. Vajon kicsit megfonnyasztottam a cukkinit, de csak fél perc volt az egész. Rádobtam az összezúzott fokhagymát, és megszórtam a liszttel.
Felöntöttem a tejszínnel, belemorzsoltam a sajtot, fűszereztem, pár perc alatt sűrűre főztem.
Mikor kicsit kihűlt, belekevertem a tojást, és a masszát a pitébe simítottam. 220 fokon kb. 30 perc alatt sütöttem pirosra.
Hidegen, melegen is finom, de a legjobb langyosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése